Hem treballat.. Els vehicles

El projecte que hem treballat aquests últims mesos de febrer i març ha estat sobre els vehicles.
Hem parlat dels vehicles que coneixen els nens i nenes i n’hem après un munt de coses!
Hem portat molt material: contes, joguines.. amb el que hem jugat i un dia vam fer una sessió de cinema a la classe per veure la pel·lícula de Cars.
Ànims Llamp McQueen!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *