FEM CIÈNCIES

TUBS, RAMPES I BOLES.
Els nens i nenes de P4 hem estat treballant, a l’hora de ciències, amb un tub, rampes, suports i boles de materials i mides diferents.
Jugant, hem pogut experimentar amb aquests objectes. Ens hem plantejat preguntes i hem predit comportaments, hem observat, comparat, classificat, reflexionat i hem tret conclusions.
Intentant donar resposta a qüestions com “Com podem treure la bola del tub sense inclinar-lo?”, “Tot rodola per la rampa?”, “Quina rampa dóna més potència a la bola?”,… ens ho hem passat així de bé.

L’AIRE
Comencem aquest treball de ciències amb una conversa per tal d’esbrinar que saben els nostres nens i nenes de l’aire. A la pregunta “On hi ha aire?”, la resposta és gairebé unànime: “Al patí, però a la classe no n’hi ha pas!”.
Ens queda un llarg camí per recórrer. I ja hi tornem a ser, plantejant preguntes, fent prediccions i comprovant-les amb la finalitat que els nens i les nenes s’adonin de l’existència de l’aire, que el necessitem per respirar, que pot provocar moviment, que ocupa un lloc…

2 thoughts on “FEM CIÈNCIES

  1. PAULA

    QUE DIVERTIT AGAFAR L’AIRE DEL PATI AMB LA BOSSA. M’HO VAIG PASSAR SUPER BÉ.

    PAULA

  2. Pau Berné

    “Avui hem fet ciències , mama ” ¡¡¡¡exclama …… els dies que feu ciències , el Pau ve a casa meravellat i molt emocionat. No ens extranya, és una manera molt divertida d´apendre i de fer-los ” experimentar “.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *