PROJECTE “VIATGEM”

Els alumnes de sisè hem finalitzat el curs amb el projecte “Viatgem”. Per grups, hem preparat un viatge a cinc països d’Europa i ho hem explicat als alumnes de 3r, 4t i 5è.

Si cliqueu sobre la foto, podreu veure les diferents exposicions.

PEDALADA 6è 2021

Aquí teniu la ruta de la pedalada del juny del 2021.

També us deixem un enllaç amb les fotos.

Si cliqueu a sobre la foto, en podreu veure més.

COLÒNIES A L’ESCALA 2021

Us posem les fotos de les colònies. Hi anirem afegint fotos quan puguem. Ens ho estem passant moooolt bé!!

CARNESTOLTES

Si cliqueu a la foto, en veureu més

Publicat dins de General | Etiquetat com a , , , | Deixa un comentari

FLOW MY HIP HOP STORY

Pulmón beatbox

El dia 4 de desembre de 2020 vam anar a veure una obra de teatre a Calldetenes protagonitzada per Pulmón Beatbox. Flow my hip hop story

Va ser molt divertit i en sabia molt.

Primer va explicar la seva història com a beatboxer,  llavors va fer servir una mena de màquina per gravar diferents sons de la boca i al final els ajuntava tots era molt divertit. A continuació va fer l’ actuació final; va ser impressionant!
Biografia
El seu nom real és Dani Lleonart ,nascut a Barcelona a l’any 1989 ha estat criat al barri de la Floresta,un barri a les afores de la ciutat. Als 15 anys (2004) descobreix el
human beatbox per els carrers de Barcelona i als 17 entra com a beatboxer al grup de rap-reggae Palabrakdabra.

Jordi Rota Bassas-6è

CASTANYADA

El passat dia 30 d’octubre vam celebrar la castanyada a l’escola. Aquí podeu veure les fotos i el vídeo del ball que vam fer.

Tot i que va ser ben diferent, vam poder celebrar la castanyada i ens ho vam passar genial!

Fotos i vídeo

SORTIDA AREÒDROM ST. JULIÀ DE VILATORTA

Aquí podeu veure les fotos de la sortida que vam fer a l’Areòdrom de Sant Julià de Vilatorta.

ROBÒTICA

Els divendres a la tarda fem tallers. Aquest curs no podem barrejar els alumnes del cicle, o sigui que fem tallers amb els companys de classe. El grup “B” ha començat les sessions de robòtica. Aquí us deixem algunes fotos.

També hi trobareu les fotos del grup “A”

Reunió famílies

Aquí teniu l’enllaç de la presentació que us vam mostrar el dia de la reunió.

Enllaç videoconferències

Aquí teniu l’enllaç del Meet per poder fer videoconferències si en algun moment ens hem de confinar.