Danses 2019

Aquí teniu algunes fotografies de la sortida de danses que vam gaudir tots junts el passat dimecres 29 de maig.

Esperem que us agradin!

Espai d’art

A l’espai d’art hem viscut una experiència única… Aquí teniu la mostra!!!!!

Carnestoltes

Mireu que guapos i guapes estem els nens i nenes de 1r durant la setmana de Carnestoltes!!!!!!!

Fem geometria

Aquí teniu una mostra d’activitats i jocs que vam desenvolupar per a treballar la Geometria de manera vivencial!!!!

Palau de la Música

Al gener, els nens i nenes de 1r vam anar al Palau de la Música i vam gaudir de l’espectacle Trencadís de Cançons!!!!!

Som les classes dels lacassitos i els pastissos de xocolata…

Cosmocaixa

Els nens i nenes de 1r van visitar el Cosmocaixa el passat dijous 25 d’octubre. Vam recordar moltes curiositats sobre els planetes i les constel·lacions al Planetari Bombolla. També vam tocar diferents animals d’arreu del món i vam gaudir d’una passejada pel museu i el seu bosc inundat sempre ple de sorpreses.

Colònies Can Puig 2018

Benvolgudes famílies,

en el següent enllaç podreu veure el vídeo de les colònies 2018 dels Coales i Pingüins:

Els nens i nenes van gaudir molt d’aquestes colònies, va ser una gran experiència!

Caminem descalços pel Sender dels sentits

Ens hem tret les sabates per sentir les diferents textures de la terra, del suro i de les pedres; encara que, el que més ens va agradar va ser passejar pels rierols. Ha sigut una gran aventura que hem viscut tot junts, Pingüins i Coales, on hem après a estimar i gaudir de la natura.

CELEBREM LA MONA A L’ESCOLA

El divendres 30 de març vam celebrar el dia de Pasqua amb una mona a l’escola tots junts.