La meva casa somiada

Els nens i les nenes de tercer des de casa…hem somiat i hem fet realitat una casa: la casa dels nostres somnis.

Publicat dins de DES DE CASA, tercer | Deixa un comentari

Vídeos des de casa 2ª part

Els alumnes i les alumnes de  4t han enviat més vídeos. Ens ensenyen els llibres que estan llegint i fan trucs de màgia. Mireu quina xulada!

Publicat dins de quart | Deixa un comentari

DES DE CASA

Estem tots a casa…!
Però l’escola ens segueix, si tu la deixes, ella entrarà a casa teva!!!

Aquest Coronavirus ens ha fet canviar plans i maneres de veure’ns i connectar-nos per seguir aprenent!

Esperem que aquest bloc ens serveixi per acostar-nos un xic més.

Com sempre a TERCER i QUART hi anirem penjant com treballem i activitats que anem fent! Esperem que gaudiu de veure-les i ara necessitarem que vosaltres col·laboreu un xic més des de casa i també ens les envieu!

Per una altra banda, us recomanem els JOCS PER APRENDRE: hi trobareu una selecció de jocs i activitats molt interessants que us ajudaran a repassar coses treballades a classe d’una manera divertida!

Esperem que aquesta estada a casa sigui el més entretinguda i interessant possible!

Equip de Mestres de Cicle Mitjà

Publicat dins de DES DE CASA | Deixa un comentari

Vídeos des de casa

Aquí us deixem un recull dels vídeos i fotos que els alumnes de 4t han enviat aquests dies de confinament.

Quina creativitat! Us animem a que seguiu enviant-ne!

Publicat dins de DES DE CASA, quart | Deixa un comentari