Podeu veure un video molt interessant d’una xerrada que va fer en Juan Vaello sobre la convivència i la gestió a l’aula.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6yZlEsxgEhk[/youtube]
Podeu veure un video molt interessant d’una xerrada que va fer en Juan Vaello sobre la convivència i la gestió a l’aula.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=6yZlEsxgEhk[/youtube]