Novetats Selectivitat – CORONAVIRUS

PAP – Graus en Educació

La convocatòria ordinària de les Proves d’Aptitud Personal (PAP) per accedir als Graus en Educació Infantil i en Educació Primària (que havia de celebrar-se el 25 d’abril) es programa en la data següent: divendres, 19 de juny

PAU

Pel que fa a la convocatòria ordinària de la Prova d’Accés a la Universitat (PAU), (fixada inicialment del 9 a l’11 de juny), s’ajorna als dies 7, 8 i 9 de juliol.

Flexibilització de l’opcionalitat en la convocatòria ordinària de la PAU

En la reunió d’avui també s’han acordat les bases per a la flexibilització de l’opcionalitat en la convocatòria de la PAU 2020. En aquest sentit, i donat el cessament temporal de l’activitat lectiva al batxillerat, s’ha consensuat realitzar una adaptació de la PAU en el sentit de flexibilitzar l’opcionalitat ja existent en els exàmens de les diverses matèries perquè l’alumnat pugui assumir el conjunt de la prova proposada i realitzar-lo en el temps de durada ja establert per completar cada examen.

En aquests moments, els coordinadors de cada matèria de la PAU ja han començat a treballar per aplicar aquesta flexibilització tenint en compte que:

1. No és una reducció dels temaris, atès que els centres de batxillerat són autònoms en el disseny de la temporalització dels continguts i activitats d’aprenentatge.

2. No significa un canvi radical en la tipologia dels exàmens que professorat i alumnat coneixen, practiquen i esperen.

3. Qualsevol adaptació o flexibilització en la tria entre opcions, allà on n’hi hagi habitualment, no pot allargar el temps de lectura dels enunciats i, per tant, la durada de cada examen.

4. Aquesta adaptació o flexibilització no es pot fer de manera universal i homogènia en totes les 29 matèries que són objecte d’examen a Catalunya, tant per les característiques de la pròpia matèria com de la tipologia habitual de l’examen.

Preparats, llestos, universitat: què t’ofereix aquest programa d’orientació universitària?

Oi que tens un munt de dubtes sobre què estudiar, la Selectivitat o la Preinscripció Universitària?

Hi ha milers de persones amb les mateixes preguntes que tu i, per això, existeix el web ‘Preparats, Llestos, Universitat!’

. Hi trobaràs informació sobre:

– Selectivitat (a més de tots els exàmens amb les respostes) –

Preinscripció Universitària (a més d’un vídeo tutorial per fer-la pas a pas)

– Assessorament Personalitzat: responem qualsevol dubte a l’apartat ‘Preguntes i respostes’, t’ajudem amb el Treball de Recerca, et convidem a venir als tallers i classes de les PAP de Mestres i de CAFE, etc

– I, sobretot, t’ajudem a decidir què estudiar gràcies al nostre Test d’Aptituds i a les notícies que publiquem cada setmana!

Si t’ha agradat aquest vídeo i vols formar part de la comunitat de Preparats, REGISTRA’T al nostre web i descobreix tot el que t’oferim: http://bit.ly/2dKYKAF Preparats, Llestos… Universitat! Tot el que et cal saber per anar a la Universitat.