Bevinguda al Bloc d’Orientació – IES Andreu Nin

Esteu en el Bloc del Departament d’orientació de l’IES Andreu Nin, aquest Bloc està gestionat per la Mar Garcia una de les psicopedagoges del centre, en som 2, una es dedica més a segon cicle i l’altra a primer cicle. Aquest Bloc preten ser:

–  Una eina de treball pels/ per les nostres alumnes.

– Una eina de recolçament en el tractament a la diversitat per el nostre professorat.

– Un punt de recollida d’informació interessant per la nostra comunitat educativa.

En definitiva en un punt de trobada.

El nostre centre actualment està inmers en un Pla de millora,  en dos projectes d’innovació i en un projecte Comennius i en tots aquests elements està implicat del nostre Departament, des del qual hem impulsat:

– Orientació professional i educativa ( individual i col·lectiva)

– Atencions a la diversitat individuals i col·lectives

– Recull de material de difrerents àrees pels alumnes nouvinguts per treballar a les aules ordinàries.

– El projecte padrins, un projecte de tutoria entre iguals ( exportat d’un altre centre de la demarcació de Tarragona, tot s’ha de dir).

– La Mediació, juntament amb altres companys/es.

– Actualització de la tutoria a les aules, ajustant-se a la realitat

– …./….

Aquesta sóc jo de vacances l’estiu passat a Mostar,

viatge-croacia-07-043.jpg

6 thoughts on “Bevinguda al Bloc d’Orientació – IES Andreu Nin

1. Laia Martín

Felicitats, Mar, pel bloc del vostre Departament. Tu has muntat i estrenat la casa. Ara caldria fer-hi caliu amb molts interacció i comentaris perquè pugueu passar del web 1.0 al 2.0. Endavant!

2. sandra Lopera

oLa maaar 🙂 soc la sandra ! em pasu perque vegis que em pasare per la teva pagina mes endavant i cuan em fasi falta que segurament manira molt bè! gracies per tot 🙂

adeeu

3. er'AntoOniio[!]

Hola Mar! La veritat es que el blog en si está molt bé, però amb els ordinadors del centre, em sembla que poc blog veurem! Espero que continuiis endevant amb aquest treball!

Vinga, ens veiem demá!

4. Ana Borrallo

Hola mar,

et recordes de mi? La profe de mates que venia cada dia d’excursió des de Barna. Mira per on! Cercant informació de la mediació (quant m’he enrecordat de vosaltes !!!) he topat amb aquest blog. Primer de tot FELICITATS PER LA FEINA BEN FETA!

Espero que tots i totes estigueu d’allò més bé i el pla de millora es noti per tots els cantons.

5. mgarc467 Post author

I Hi tan que m’enrecordo…a veure si ves un dia a veure el centre……està una mica canviat, mira el web iesandreunin.cat…..Ah sobre mediació tenim un grup al facebook també. Una abraçada