Sortida 2n trimestre

El dia 12 de març , vam fer la sortida del segon trimestre. A Montbanch , vam visitar el parc de bombers on vam poder veure les instal·lacions on dormen, mengen, la sala de control i dos vídeos sobre el foc i la seguretat, també vam pujar al camió, vam ruixa mbla mànega i ens vam vestir de bombers.

A la tarda , a Vimbodí, vam visitar el museu del vidre i vam veure un mestre artesà del vidre com treballava .

Sortida comarcal

Aquest curs dins el pla de dinamització cultural de la comarca, el dia 5 de març vam visitar el parc eòlic de Vilobí a Tarrès- Fulleda on vam poder observar lamagnitud dels aerogeneradors. Vam dinar a Fulleda i a la tarda vam fer una visita guiada pel poble .

TELENOTÍCIES

Dins l’àrea de llengua , els alumnes de 4tA hem fet un telenotícies:

[kml_rm movie="http://video.xtec.cat:8080/ramgen/c5001928/cmitja/telenoticies4t.rm" width="322" height="288"/]

Teatre en anglès 2

El dia 16 de febrer , els alumnes de 4t, 5è i 6è vam anar a Les Borges Blanques a veure el teatre en anglès: TARZAN.
Tarzan viu a la jungla amb tots els seus amics, els animals.Es salvatge i divertit. Però, quan en Tarzan coneix a una exploradora anomenada Jane s’adona de la manca d’higiene que té, de cultura i poc a poc vol millorar per a que ella es fixi en ell.
Do you remember the song : ” Run monkey run”?
See the photos and enjoy it!

Teatre en anglès 1

El dia 20 d’octubre , els alumnes de 1r,2n i 3r vam anar a Les Borges Blanques a veure el teatre en anglès: CINDERELLA
La pobra Ventafocs té problemes amb les seves germanastres.“Can we help her?, Yes, we can!
Do you remember the show? let’s see some photographs! enjoy!”