Que és un Organigrama?

Un organigrama és la representació gràfica d’una informació. L’eina SmartArt de Microsoft Office Word ens permetrà fer un organigrama de manera molt visual. Per accedir a SmartArt de Word només cal seguir la ruta següent des de la banda d’opcions.

Insereix > Il·lustracions > SmartArt

Tipus de Organigrames

SmartArt ofereix moltes opcions d’organigrama:

  • Llista: Permet fer els esquemes en forma de llista, es a dir, els apartats es distribueixen de forma vertical.
  • Procés: Permet fer diagrames de flux.
  • Cicle: Permet fer esquemes de cicles que es van repetint.
  • Jerarquia: Aquesta es la opció mes utilitzada en el Word ja que permet reproduir jerarquies de empresa.
  • Relació: Aquesta opció esta encarada a un àmbit científica ja que gairebé tots els esquemes són ideals per a formules i equacions que es relacionen entre si.
  • Matriu: Aquesta opció són uns quadrats que es relacionen entre si, òptim per fer esquemes en forma de blocs/li>
  • Piràmide: Jerarquies en forma de piràmides.
  • Imatge: Permet per esquemes amb imatges