Fonètica – 2n Batxillerat

Hola!

Reprenem el blog amb materials que he anat realitzant i recopilant per treballar la fonètica a 2n de Batxillerat.

1. Teoria:

1.1. Correspondència so-grafia:

https://blogs.cpnl.cat/cursosblanes/files/2012/05/Quadre-correspond%C3%A8ncia-so-grafia.pdf

1.2. Teoria resumida i exercicis, però sense solucionari: http://www.annaribas.cat/01_fonetica/FONETICA%20CATALANA.pdf

1.3. Producció de sons:

Us adjunto un enllaç a una pàgina web de l’UB on hi ha la taula dels sons en el nostre dialecte. És una taula que, quan cliques a sobre d’un so, podreu veure com sona i com es pronuncia. No us fixeu gaire en els títols que surten en el quadre, pensats per a estudiants de filologia, sinó en la possibilitat de veure com sona cada símbol. http://www.ub.edu/sonscatala/ca/central

1.4. Fonètica sintàctica

Fonètica – 2n Batxillerat

2. Exercicis: http://aplicacions.universitats.gencat.cat/posat/AppJava/frontoffice/pregunta/idePregunta/3360?2 http://www.xtec.cat/~mbosch31/fonetica/index.htm (activitat 3) https://blogs.cpnl.cat/nivelldtarragona/2011/12/09/exercicis-de-fonetica-practica/ http://www.xtec.cat/~mbosch31/fonetica/index.htm http://liceu.uab.es/~joaquim/general_linguistics/gen_ling/exercicis/Exerc_fonet_LingTrad.html http://iesolorda.cat/departaments/cat/04fonvoc_ex_cremat.pdf http://iesolorda.cat/departaments/cat/04foncons_ex_cremat.pdf

Aquest article s'ha publicat dins de 2n Batxillerat i etiquetat amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Fonètica – 2n Batxillerat

  1. thomas galliano diu:

    Gràcies, molt útil.

  2. susana diu:

    Hola Núria,
    Aquest curs la meva filla Laia té molts problemes amb la fonètica, de fet ha suspès l’exàmen amb 1 i desprès de llegir-te necessito donar-te les gràcies per la teva iniciativa com a mestre de llengua.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *