El dia 28 de març va començar la recollida de l’oli usat a la nostra escola.
L’alumnat de 6è, que ha fet un TREBALL MOLT INTERESSANT SOBRE EL RECICLATGE DE L’OLI, s’han encarregat d’informar a tots els nens i nenes de l’escola i de repartir els “clakis” per a que totes les persones que formen part de la nostra comunitat educativa puguin participar en aquest projecte de recollida.
Els nens i nenes de 6è seran responsables de fer el seguiment. Aniran estudiant el procés per poder calcular el biodièsel que es por fabricar a partir de l’oli que anirem recollint entre tots i l’estalvi en emissions de CO2 que això suposarà!!
ANIMEU-VOS A PARTICIPAR!!!
*La recollida d’oli de cuina usat es farà tots els dilluns.
Tríptic
View more presentations from carol nieva boza
Va ser molt divertit perquè vam explicar als altres nens i nenes com podiem recollir l’oli d’una manera més ecològica i amb el Claki.
Hola chavales , soy Antonio de Oliklak , si, el creador de CLAKI , os felicito por el trabajo que habéis hecho y estáis haciendo con el sistema, conozco muchos centros y os garantizo que sois un ejemplo modélico de como se pone en marcha el Sistema ¡ Felicidades ! , tanto es así que hemos puesto vuestro enlace en el Facebook de CLAKI , VISITARLO !.
Un Fuerte Abrazo a todos