Primera reunió del comitè mediambiental de l’escola

El dilluns dia 9 de març es va fer la primera reunió del Comitè mediambiental de la nostra escola.
Participen representants de tots els grups que formen part de la comunitat educativa: alumnes, mestres, famílies, personal no docent i ajuntament.
En aquesta reunió els membres del comitè van fer moltes aportacions interessants :
-L’estudi sobre els embolcalls de l’esmorzar que s’ha fet a tota l’escola.
-L’estudi sobre els contenidors i el seu funcionament que han realitzat els nens i nenes de 5è i 6è.
-Els resultats de les enquestes sobre els residus que hem fet mestres, famílies i personal no docent.

I van sorgir moltes propostes.

ESTEM MOLT CONTENTS PERQUÈ A TRAVÉS DELS NOSTRES REPRESENTANTS TOTS I TOTES PODEM APORTAR LES NOSTRES OPINIONS I SUGGERIMENTS !!

Els resultats de les enquestes i el contingut de la primera reunió del Comitè els podeu trobar a la pàgina web de l’escola (Educació ambiental)

3 thoughts on “Primera reunió del comitè mediambiental de l’escola

  1. Ester

    Em va agradar molt formar part d’aquesta primera sessió. Desitjo de tot cor que mai s’aturi aquesta feina!!!
    Records de l’Ester

  2. Mònica Post author

    Per mi també va ser una experiència única.
    Fa temps que desitjàvem formar aquesta comissió i per fi s’ha fet realitat!
    Ens va agradar tenir a tota la comunitat educativa representada; especialment als nens i nenes, que van explicar els seus resultats, les seves opinions i propostes amb molta soltura i molt d’interès.

  3. Irene Monferrer

    Enhorabona!
    Quina alegria he tingut en veure les fotografies de la primera reunió i en llegir l’acta!
    Us felicito de tot cor!
    Sé que feu molt bona feina i que sou una ESCOLA VERDA de veritat.
    Endavant!
    Una abraçada “sostenible”.

    Irene

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *