Comença el curs 2008-09 i aviat anirem incloent noves activitats i articles al bloc perquè aneu treballant l’educació física més enllà del pati i el gimnàs. Per anar fent boca, quina ha estat la noticia esportiva què més us ha cridat l’atenció durant l’estiu? Jo penso que la fita del nadador americà Michael Phelps, que va aconseguir 8 medalles d’or als Jocs Olímpics de Beijing, ha estat la notícia més destacada de l’estiu. I tu, què en penses?
a nosaltres dos lo k + ens a agradat es el Usain Bolt i el Michael Phelps.
A nosaltres ens va agradar quant Rafa Nadal va guanyar l’or i va ser campió olimpic en tenis perque el partit va durar molt i va ser molt emocionant.
A mi m’agradat la competicio de natació cicronisada.Perque les noies españoles van cadar segones i ho van fer-ho molt bé.
A mi m’ha agradat la medalla de plata que va guanyar ESPAÑA a basquet.
A nosaltres ens va agradar l’Usain Bolt en el record del 100 metres
Hola em dic Sergi i aquest estiu he jugat el torneig del Tecla Sala vem guanyar-lo pero ens va costar molt perque quan vem jugar contra l’equip local.
A mi m’agradat la natació sicronitsada,la gimnastica ritmica i la prova de la marxa.
A mi m’ha agradat la natació sincronitzada
amb Gemma Mengual
A mi el que mes em va agradar va ser l’Usain Bolt als Jocs Olimpics i quand Espanya va guanyar l’Eurocopa contra Alemania.
Hola soc la laia de 6éB. Nosaltres els de 6éB,estem treballant els jocs olimpics en general.A mi em va agradar molt el basquet que vem quedar segons,el futbol encara que no i vem participar quina pena oi?
tambe em va encantar la gimnastica tan femenina com masculina.
Fins aviat.I feu esport.
laia