Arxiu de la categoria: General

FRUITS DE TARDOR

Totes les classes de l’escola han treballat un fruit de tardor, a partir d’ endevinalles. Ja sabeu que nosaltres hem fet el raïm. Aquí teniu unes fotos amb els vostres fills amb el raïm que han portat i amb la … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ENS AJUDEM

Els nens i nenes de 2n quan treballem, ens agrada ajudar-nos. És molt guai!. A vegades un sap fer  més bé una cosa i d’altres l’altre i compartim les idees. Sabem que tots som artistes i que no a tots … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

ENDEVINALLA

  Me’n vaig a la plaça me’n compro un pam, me’n menjo un pam i en llenço un pam. Per si no ho saps te la diem d’una altra manera. Endevina, endevineta: Quin és negre, quin és blanc, qui en … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

MICKEY MAUSE

Els dies de la festa major de Flaça, en Marc Burrissé i els seus pares, van anar a Euro Disney París. En Marc que es va trobar a ne’n Mickey Mouse, li va demanar un autògraf i  li va fer la … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

SORPRESA, CUS CUS!

Avui hem tingut una sorpresa. Els pares de la Laila, ens han portat una assafata amb una gran montanya de cus cus, perquè el provessim. Els que l’hem provat, ens ha agradat molt! Aquest menjar és típic del Marroc, país … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

HEM PUJAT EN UNA MOTO!

Ja sabem més coses de les motos. En Josep Mª el secretari de l’escola ens va ensenyar i explicar moltes coses de la seva moto. Va ser molt guai! Li vam fer preguntes i ell ens les constestava i ens … Continua llegint

Publicat dins de General | Deixa un comentari

SOM ARTISTES

Aquest curs estudiarem el pintor català JOAN MIRÓ. Abans de començar hem demostrat la nostra creativitat i cada nen i nena de 2n ha fet la seva obra d’art.

Publicat dins de General | Deixa un comentari

LES MOTOS

Aquest curs hem començat una mica cansats, però de mica en mica anem agafant el ritme. Hem de treballar molt! Hem d’anar com una moto! Per això estudiarem, LES MOTOS!

Publicat dins de General | Deixa un comentari

Hola, món!

Benvingut/da a XTECBlocs. Aquest és el teu primer article. Edita’l o esborra’l i comença a fer ús del bloc!

Publicat dins de General | 1 comentari