2 thoughts on “AUDICIONS

1. Sandra

Quin recull més interessant per mostrar als nens i nenes. Si no t’importa el posaré als meus alumnes a l’aula perquè alguna d’aquestes audicions ja les coneixen perquè les han treballat.

2. Neus

Ei, Sandra!
    I tant, que els pots passar a l’aula! El material que penjo al bloc és justament perquè el puguem fer servir a l’aula.
    He anat fent una selecció dels què m’han semblat més adequats per treballar cadascuna d’aquestes audicions. Penso que se n’ha de fer una selecció segons l’objectiu de la mateixa i segons tots els altres condicionants de l’aula (nivell, edat alumnes, coneixements previs…) En tot cas, aquí és on el criteri del/de la mestre/a farà que se’n mostri un, més d’un, o fins i tot cap (de vídeos)! 😉
    He seleccionat aquests fragments però a Internet hi ha molts recursos; aquesta varietat de material pot ajudar-nos a gaudir d’unes sessions més dinàmiques; això sí, cal anar amb cura amb tot el què hi ha per la xarxa i vigilar molt amb allò de la qualitat del material per treballar sobretot les audicions!
    Gràcies per la teva visita!
    Fins aviat,
    Neus