Fem creacions rítmiques amb instruments de Percussió

Els alumnes de la ZER Atzavara fem creacions rímtiques amb instruments de percussió a partir d’una base instrumental. Ens ho passem molt bé!

AUDICIONS MUSICALS A VALLS
ELS ALUMNES DE CICLE MITJÀ DE LA ZER ATZAVARA GAUDEIXEN DE L’AUDICIÓ DE MÚSICA TRADICIONAL I POPULAR AL TEATRE PRINCIPAL DE VALLS
El passat dimarts 23 de febrer els alumnes de la ZER Atzavara van gaudir d’una audició de música Tradicional i Popular al Teatre Principal de Valls.
L’audició va estar a càrrec dels músics vallencs coneguts arreu del territori per la seva llarga trajectòria en la música Popular i Tradicional Catalana: en Francesc Sans, l’Iris Gayete, el Daniel Carbonell i el Nando Taló. L’audició va ser molt entretinguda i els intèrprets van explicar als alumnes com es tocava cada instrument i les seves principals característiques. Els instruments que van presentar van ser la gralla, el flabiol, el tamborí, el sac de gemecs, la tarota i el timbal.
Algunes de les obres que es van escoltar en l’audició van ser: el toc de gralla dels xiquets de valls, l’arreplegadora, ball de coques, etc.
Els alumnes un cop finalitzada l’audició van poder fer preguntes sobre alguns aspectes dels instruments i dels músics.
Cal agrair la col.laboració del CRP de Valls en l’organització i promoció de les audicions per l’alumnat d’Educació Primària i Secundària, així com al Consell Comarcal de l’Alt Camp que ha subvencionat els desplaçaments dels alumnes de les escoles d’Alió, Bràfim, Nulles i Vilabella.

audiciocm_0011audiciocm_003