FAMÍLIES, NENS I NENES,
AQUÍ TENIU LA NADALA CONJUNTA AMB LA QUAL ACOMIADAREM EL CONCERT DE NADAL 2015.
MARES I PARES, ESCOLTEU-LA MOLT PERQUÈ LA VOSTRA PARTICIPACIÓ SERÀ CLAU!
FAMÍLIES, NENS I NENES,
AQUÍ TENIU LA NADALA CONJUNTA AMB LA QUAL ACOMIADAREM EL CONCERT DE NADAL 2015.
MARES I PARES, ESCOLTEU-LA MOLT PERQUÈ LA VOSTRA PARTICIPACIÓ SERÀ CLAU!
DESPRÉS D’UNA SETMANA MOLT INTENSA, MOLTES FAMÍILIES HAN FET LES MIL I UNA PER RESOLDRE TOTS ELS ENIGMES MUSICALS DE LA SETMANA DE SANTA CECÍLIA.
HAN ESTAT DIFÍCILS. OBVI! SÓN ENIGMES! PERÒ L’ESFORÇ ENS HA AJUDAT I SEGUR QUE L’EXPERIÈNCIA ENS HA FET APRENDRE I GAUDIR.
COM ÉS SEGUR QUE ENCARA HI HA ALGÚ INTRIGAT PER ALGUNA RESPOSTA, AQUÍ TENIU UN DOCUMENT AMB LES RESPOSTES DELS ENIGMES, ON TROBAREU LINKS QUE LES JUSTIFIQUEN.
FINALMENT, VOLEM DONAR LES GRÀCIES A TOTHOM PER A HAVER-HO FET POSSIBLE I FELICITAR ESPECIALMENT ALS MÚSICS QUE ENS VAN REBRE DILLUNS AMB ELS SEUS INSTRUMENTS I ALS GUANYADORS/ES DEL CONCURS.
MÚSICS: ÍKER (violí, 3rB); GLÒRIA (teclat, 4t B); ÍAN (clarinet, 5è A); DANI (guitarra, 5è B); MERITXELL (violí, 5è B); ANIOL (trompeta, 6è A); SARA (flauta travessera, 6è B).
GUANYADORS/ES: PAULA (CI: 2nB); ÀLEX (CM: 3rB); ANDREA (CS: 6è A).
MOLTES GRÀCIES!
HISTÒRICAMENT, QUI VAN SER ELS PRIMERS QUE VAN COMENÇAR A TOCAR AMB BARRILS? EN QUIN INSTRUMENT S’HA CONVERTIT ACTUALMENT?
QUANTS SONS/COSES DIFERENTS IMITEN?
T’ATREVEIXES ARA A FER-HO A CASA? JI JI COMPTE NO ET CARREGUIS RES!
I SINO, CAP PROBLEMA, AQUÍ TENIU UNA CUINA VIRTUAL PER A FER-HO!!
LA PREGUNTA PER AVUI DIJOUS SERÀ: QUANTES COSES DIFERENTS ES FAN SONAR?
QUI SÓN ELS DOS PERSONATGES QUE APAREIXEN? RESOL LA PREGUNTA DEL TÍTOL D’AQUEST FRAGMENT.
Aquí teniu un link que us pot ajudar a resoldre la pregunta. També pot ser interessant buscar la lletra de la cançó.
QUINS INSTRUMENTS SONEN?
QUIN INSTRUMENT SONA QUAN PARLEN ELS XIULADORS?
PER QUÈ EL BARBER MOSTRA UNA ACTITUD RACISTA CAP AL TROMPETISTA AL PRINCIPI DE LA HISTÒRIA?
A QUI HEM DE FELICITAR AQUESTA SETMANA I PER QUÈ?