TALLER ( ” THE BEATLES ? ” )

Dins de la programció de tallers de CM i des de l´àrea de música treballem un taller anomenat ” THE BEATLES ? “.

En aquest taller treballem alguns ítems importants per afavorir l´aprenentatge del grup musical més important del segle XX :

Dades biogràfiques

Dades artístiques

Repertori fonamental

Repertoti per a infants ( ” Yellow submarine, Obladi oblada, All together now, Hey Jude )

Agrupació musical ( guitarra,veu,instruments de percussió determinats i indeterminats )

Visualització de videos i dibuixos animats dels músics.

CARNAVAL 2020

Aquí teniu el repertori de les les danses que van ballar els alumnes de la nostra escola durant la celebració de la festa de Carnaval ( 21 de febrer de 2020 )

P3 SOPA DE CARACOL

P4 LA SARDINA

P5 THE LIONS SLEEPS TONIGHT

1r HEART OF GLASS

2on EL VUELO DEL MOSCARDON

3r JAWS / BABY SHARK

4rt BABY ELEPHANT´S WALK

5è KUNG FU PANDA

6è THE EYE OF THE TIGER

Per acabar, tots junts vàrem ballar “El tio fresco” “El tiruriru” i “A setze”.

Aquí teniu una mostra gràfica.

MUSEU DE LA MÚSICA

El passat 5 de febrer els alumnes de 4rt de primària van visitar el Museu de la Música per aprendre una mica més sobre els instruments musicals.

Ah !!!! i també van poder provar com es toca i sona una guitarra , cello etc……

Vam aprofitar per conèixer el TNC i l´entorn barceloní.

NADAL 2019

Gaudiu de la bona música de Nadal que ens van oferir els nostres alumnes de la nostra Escola.

De ben segur que us sonen aquestes cançons.

LA FLAUTA MÀGICA “PA PA PA PA”

Publicat dins de General, MOZART | Deixa un comentari

LA FLAUTA MÀGICA (La reina de la noche)

TORNEM AL LICEU

El passat 12 de Desembre vàrem estar d´enhorabona perquè , si l´altre vegada eren els alumnes de 5è els que assistien al LICEU , ara parlem dels alumnes de 6è.

En aquest cas l´espectacle era “LA PETITA FLAUTA MÀGICA”. Una visió de la famosa òpera d´en Mozart adrecada al públic més jove.

Com no podia ser d´un altre modus els alumnes vàren gaudir del fet de conèixer un indret barceloní 100% i de la bellesa de l´espai operístic i, com no, de l´espectacle.

VISCA LA MÚSICA !!!!  VISCA EN MOZART !!!!!

VISITA AL GRAN TEATRE DEL LICEU

El passat divendres 25 d´octubre els alumnes de 5è vam anar a visitar el Gran Teatre del LICEU.

Vàrem veure l´espectacle “Mans a l´òpera”, una revisió del procés de producció d´una òpera.

L´elixir d´amore ( Donizetti ) fou l´òpera fil conductor de l´espectacle.

Al bloc de música de l´escola teniu un clip d´aquesta òpera. Meravella.

Després vam fer un tomb turístic per Barcelona (Ramblas, Colón,playa de San Sebastián).

Fou un gran dia !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

UNA FURTIVA LAGRIMA ( L´elisir d´amore)

“THE FOOL ON THE HILL”

Com ja us vam comunicar interpretariem la cançó ” The fool on the hill” a l´Institut Pau Casals , com a carta de presentació del nostre

savoir faire.

Va estar un èxit i, aprofitant el resultat , els alumnes de 6è es van acomiadar de la nostra escola el passat 19 de juny amb una nova interpretació d´aquesta meravella de cançó.

Aprofito des d´aquí per desitjar-lis una vida molt feliç !!!