TOT ANIRÀ BÉ!!!!!!!

Hola a tots i totes!! Nens i nenes, grans  i petits… esperem de tot cor que estigueu lo millor possible davant d’aquesta situació tant difícil que estem vivint… Us animem a seguir escoltant música, buscar estones per ballar sols o en família, inventar-vos músiques, melodies i tot el que vulgueu amb allò que tingueu a casa… us poden sortir unes creacions increíbles!!! Ja veureu!!

Aquí teniu la cançó de Joan Dausà que segur que ja heu escoltat i ho sentiu a dir a tothom… i és ben cert… ens en sortirem i tot anirà bé!!

Al llarg d’aquestes setmanes us anirem penjant propostes perquè pugueu fer a casa. Les propostes de dansa les trobareu a la pestanyeta DANSA CONFINADA i les propostes de música les trobareu dins de la pestanya de cada curs. A més, tindreu un REPTE per si el voleu fer també…

No deixeu de cantar i que la música i la dansa ompli casa vostra!!!

Una abraçada molt i molt grossa!!

Mireia, Neus, Mònica H, Mònica M i Deborah.