Ara que vaig llençada al món informaticodigitoticvirtuoso (semblo la Mary Poppins), m’he animat a fer una mena de webquest (vegeu informació sobre el tema).
Em sembla que el que he fet, és una mica difícil per un 4art d’ESO dels temps que corren….. …..Representa que ho faran un cop hagin acabat el tema del barroc.No sé… He intentat animar-ho amb un títol engrescador: El detectiu Conan i el cas del violí robat.
Potser m’ha fet mandra mirar les plantilles de les webquest. Però m’ha fet gràcia de fer-ho com si fos una novel·la policiaca. O sigui, que no és una webquest, és una “xapussillaquest”.L’he penjat a Història mus,per si algú li pot servir.
Però el tema important és un altre: De què fem els docents decents amb tan de material , si , com diu molt alt i molt clar la Lourdes Domènech en el seu (fantàstic i model de tots els docents) blog
, NO TENIM PROU DOTACIONS INFORMÀTIQUES EN ELS CENTRES.
Molt fer blogs, webquests, aules virtuals, moodles, etc,etc,…si quan ho vols aplicar ( que és per això que ho fas, no?) resulta que no hi ha prous aules, prous ordinadors, prous teclats………ufa!
Hem començat la casa per la teulada?
El departament ens “insta” a tots els docents a estar el dia dels TICS . A mí em sembla perfecte. Així és com ha de ser avui en dia l’educació en les escoles.
Però s’han oblidat de que amb el “carro” hi ha d’anar el “cavall”, si no, no tira.
Senyores i senyors del departament: rasqueu-vos la butxaca, que això sí que val la pena!
Que sinó, em vindrà un TIC !!!
I tant que val la pena.
Em sembla que ens haurem de posar una mica forts… I si ho fem saber als diaris? Es mouria alguna cosa?