En aquest document podreu llegir una experiència d’aprenentatge musical a partir del treball cooperatiu.
En ella també trobareu, indirectament algunes reflexions sobre aquesta pràctica.
Com totes les metodologies té els seus punts forts i avantatges i tot el contrari. No oblidem que el nostre objectiu és, intentar, que els nens aprenguin. Per tant, cal entestar-se tant en aplicar les noves metodologies? veritablement, són tant novedoses?. Aquests interrogants no ens han d’aturar a l’hora d’aplicar noves maneres de fer, els nostres alumnes estan en constant evolució i nosaltres no ens podem aturar. T0tes aquestes pràctiques ens han de portar a la reflexió sense caure en l’efecte de fer dels nostres alumnes conillets d’indies.
Es pot considerar com un esboç, ja que en aquest document falta la rúbrica.Treball Cooperatiu Aprenentatge Partitura
Hola Eva. t’escric per demanar-te si és possible la rúbrica sobre el treball cooperatiu del aprenentatge de la partitura.
Moltes gràcies.
et passo el meu correu. jcerve7@xtec.cat