SETMANA DE LES AUDICIONS

Aquesta setmana l’hem dedicat a fer audicions amb tots els alumnes. Els nens que toquen instruments ens els han ensenyat, ens han explicat com es toquen i ens han tocat alguna cançó. Aguns fins i tot han tocat amb grup!!!
Els oients han estat els alumnes de la mateixa classe i els alumnes d’educació infantil que han gaudit escoltant com tocaven els seus companys.
Jo us felicito a tots i als instrumentistes us animo a seguir amb això tant bonic que feu!!!!

Aquí us deixo les fotos de les audicions de 5è: La Galia ha tocat la viola i en Pol el teclat

Els instrumentistes de 3r han estat en Biel, la Berta Garcia, l’Oriol Arans i en Pep que ens han tocat la guitarra; la Núria i la Júlia el violí, i la Fiona, la Clara Massegú i en Jaume la flauta travessera.

A la classe de 2n A han tocat: en Jofre i en Bernat el saxo, l’Albert la guitarra, i la Nora Mendez, la Paula Vidal i la Carla Darnés la flauta travessera. També ha vingut la Júlia Macià amb el clarinet per fer un duet amb en Bernat.

A 2n B la Júlia Macià ha tocat el clarinet, en Maiol la guitarra i la Irea, en Pep i la Júlia Artigues el teclat.

A 4t A els instrumentistes han estat: La Sugita ens ha tocat la flauta travessera, La Júlia Riera, l’Ainoha i l’Alícia la guitarra. A més l’Alícia i la Frida ens han ballat una peça de ballet!!!

A 4t B la Paula i l’Aleix ens ha tocat la guitarra, l’Ariadna i la Iona el teclat i la Frida ens ha fet un espectacle de ballet!

Aquest article ha estat publicat en 2n, 3r, 4t, , Audició, General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.