ELS DE 5è I 6è ANEM A L’AUDITORI

El dimecres 18 d’abril els alumnes de 5è i 6è anirem a l’auditori de Girona a veure el tercer concert del cicle de concerts d’aquest any.

L’ESPECTACLE: “L’Ombra dels Beatles a la meva maleta de Cançons”

És un espectacle pensat per a nens i nenes d’aquestes edats, tot i que està recomanat per a tothom. L’espectacle proposa un viatge per les diferents etapes creatives dels 4 de Liverpool i la seva influència en la música popular del segle XXI. Des dels inicis amb “Love me do” fins a “Let it be”, el concert ens mostra la bellesa d’una música que va canviar el món.
Les cançons d’en Litus no s’escapen d’aquesta influència musical. En aquest concert es demostra l’herència dels BEATLES en les cançons que en Litus ha anat acumulant a la maleta.
Es tracta d’un espectacle didàctic que explica el recorregut meteòric d’un grup llegendari com els BEATLES combinat amb les cançons del LITUS, on s’explica l’evolució de cada composició i es fa especialmente ènfasi en la participació activa dels nens.

EL GRUP: The Beatles

THE BETALES, UN MITE ETERN

The Beatles van ser una banda de rock mítica; un grup amb una història que no passarà mai desapercebuda. Passen els anys i, malgrat que alguns dels seus membres ja no hi són, encara es continua escrivint i parlant d’ells amb afecte i respecte.
Els quatre membres de The Beatles, Ringo Starr, Paul McCartney, John Lennon i George Harrison, han deixar sens dubte una profunda petjada dins la història de la música i se’ls ha reconegut com una de les bandes més comercialment exitoses i aclamades del segle XX.
The Beatles van ser un fenomen social molt potent als anys 60. El seu impacte cultural a nivell internacional va ajudar a definir els anys 70 i va marcar generacions. Cap altre grup musical havia aconseguit abans moure masses a nivell tan potent com ho van fer ells. I, tot i que la banda es va dissoldre el 1969, els seus temes encara segueixen vius com el primer dia. La seva música innovadora encara és avui popular.
Els de Liverpool ens han deixat cançons magnífiques, plenes de sentiments i tendresa, temes que no provoquen fatiga, lletres que no passen desapercebudes i melodies que es segueixen cantant encara que passin els anys.

Us deixo aquí alguns videos de cançons que escoltarem a l’espectacle i així us aneu ambientant!!!

LOVE ME DO

I WANT TO HOLD YOUR HAND

HELP

SHE LOVES YOU

YESTERDAY Aquesta us la poso amb la lletra….. a veure aquest anglés!!!!

LET IT BE

HEY JUDE

YELLOW SUBMARINE

Aquest article ha estat publicat en , , Audició, Concerts. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.