Les dones compositores

Des de l’Antiga Grècia fins ara hi ha hagut moltes compositores i intèrprets, dones conegudes però no reconegudes en el món de la música.

En motiu del 8 de març, Dia de la Dona, els i les alumnes de 4t han fet un petit homenatge a aquelles dones que han posat el seu granet de sorra a la història de la música.

Per petits grups,  s’han documentat i han fet una breu biografia d’una compositora d’un segle en concret. El resultat ha estat un fantàstic mural que hem penjat a la paret d’entrada a l’aula de música.

US ANIMEM A VISITAR-LO!!!!

dones compositores

9 thoughts on “Les dones compositores

1. nregojo

FELICITATS PER LA INICIATIVA I PEL RESULTAT FINAL !!!
    HEU DEMOSTRAT QUE LA INVISIBILITAT DE LES DONES EN “LA HISTÒRIA DE LA MÚSICA OFICIAL” TAMBÉ ÉS UN FET (COM EN MOLTS ASPECTES DE LA HISTÒRIA UNIVERSAL), PERÒ PER AIXÒ ESTEM NOSALTRES, PER ANAR-HO DENUNCIANT. FELICITATS!!! NÚRIA

2. Jan Rodríguez Miret

El morel ha quedat molt xulo i sembla que tots ens hem esforçat molt

3. PAU PEP

Aida, ha quedat molt bé aquest mural i estem aprenent moltes coses xules. Fins el dilluns.

4. CRISTINA GRÀCIA

QUINA BONA INICIATIVA. QUAN UNA TASCA S’EMPRÈN AMB ENTUSIASME I SE SAP TRASLLADAR A L’ALUMNAT ES NOTA EN EL RESULTAT. ENHORABONA!