El mercat de 6è

El divendres, 8 de maig,  els alumnes de 6è van fer un mercat per treure diners i poder fer una sortida de final d’etapa.

Van començar a preparar-lo a les 3 de la tarda, però portaven des de Nadal recollint objectes i fent coses.

Tots els alumnes van estar “supercontents” venent.

També es pintava la cara, es feien trenetes i tatoos.

A més a més, algunes de les mares van fer pastissos i té, i l’AMPA va fer una xocolatada per a tots les alumnes de l’escola

Aquí podeu veure un resum de l’ambient que hi va haver al mercat.

[kml_rm movie="rtsp://video.xtec.cat/ceipfeliu-vegues/mercat.rm" width="352" height="288"/]

Quant a Ferran

Mestre jubilat, aprenent de naturalista i col·laborador de Biodiversidad Virtual i del CBMS (Catalan Butterfly Monitoring Scheme) a l’itinerari d’Alòs de Balaguer.