CANTATA MUSICAL

Enguany a l’escola Aldric hem pogut gaudir del musical que ha estat preparat pels alumnes de cicle superior. Aquest espectacle s’ha dut a terme a partir d’un treball interdiscipinar entre les àrees d’anglès, educació física i música.
Els mestres d’aquestes àrees es van inventar l’embrió d’una l’historia . A partir de la qual els alumnes l’han desenvolupat creant de forma autònoma: diàlegs, coreografies, vestuari…Amb l’ajuda dels mestres.
Aquesta obra explica l’aventura d’en Roc, un alumne que no trobava utilitat a la llengua anglesa. Un bon dia es desperta i tot el seu voltant s’ expressa amb angles. A partir d’aquí viurà una seria de situacions que el faran sentir diferents estats d’ànim fins arribar a fruir d’aquesta llengua.
Pel tal de confeccionar aquesta obra els diàlegs s’han creat a l’àrea d’angles (amb l’ajuda de l’auxiliar de conversa ). Les coreografies i cançons , amb les quals es representen les emocions d’en Roc, s’han treballat a música. Finalment la posada en escena i l’expressió corporal s’ha desenvolupat des de l’àrea d’educació física.
Per acabar valorem molt positivament aquesta activitat, ja que això genera bones dinàmiques de grup a més de treballar els continguts establerts des d’una vessant més creativa.

PRIMERA PART

SEGONA PART

TERCERA PART

Tots els infants la cançó preferida dels nens i nenes de l’Aldric