SEGON TRIMESTRE

Missatge visual

  • Activitat 1: Superheroi

Creació d’una portada de còmic, sent tu el super heroi/heroïna com a protagonista. Realitza la portada amb un paper A5 veritcal, llapis de colors i retoladors. Tingues en compte les proporcions, la tipografia i els elements que envoltant a la figura.

 

Treballem la cançó The Chainsmokers& Coldplay Something Just Like This.

Parlem del concepte Superheroi/Superheroïna  i reflexionem sobre les diferents preguntes que sorgeixen.

 

Qui són aquests personatges? Que fan? Existeixen? Que en coneixem d’ells? Nosaltres podríem ser Superheroi/Superheroïnes? Quins poders ens definirien?

 

Desxifrant la cançó arribem a la conclusió que qualsevol persona que estigui disposat ajudar a un altre pot ser un superheroi.

Recerquem en nosaltres mateixos per reconèixer i donar visibilitat a les nostres virtuts, les nostres fortaleses i com apareixen en diferents moments. Posem atenció en l’àmbit familiar, d’amistats, a l’aula… Per recercar i trobar trets característics que ens fan brillar, gaudir amb l’altra gent i amb nosaltres mateixos.

 

I tu? Quin és el teu superpoder?

 

Teoria del color

– llum i color

-color i pigments

https://viajes.nationalgeographic.com.es/a/holi-festival-colores-india_12451/1

-ordenació cromàtica

  • Activitat 1 : Pantone humà (per definir)

-color com expressió

  • Activita t2: les emocions i els color (per definir)