Pàg 2: 3.1 Introducció fisiologia de la veu : L’ aparell fonador (Avaluable) Pàg 3-2- 3.2 Estudi dels diferents tipus de veu –> TIC Audicions per escoltar cadascuna d’elles + CANÇÓ 1 Pàg 4 – 3-3 Explicació de “com es respira” : (Vídeo). Higiene vocal (Com mantenir una veu sana, fumar…debat) Tasca d’ investigació, respondre unes preguntes (Avaluable) Pàg 5- 3.4 -El coro (Peli) Webquest (Test avaluable sobre la peli) Pàg 6- 3.5 – Introducció a les agrupacions vocals L’ ofici de “cantant” . Projecció d’ audicions de diversos cantants i agrupacions diverses. + CANÇÓ 2 Pàg 7- TASQUES ESPECÍFIQUES PER GRUPS C i D -Entrevista a Stay homas : Activitat de classroom -Tasques per repassar i preparar el qüestionari: A classroom -Qüestionari d’ avaluació final sobre la veu. Classroom Pàg 8-TASQUES ESPECÍFIQUES PER GRUPS A I B 3.7- Tasca final: Posem música i veu a la nostra història: pot ser un conte, un mini programa de radio… Presentació del treball, pluja idees i creació de rúbrica de treball (Avaluable)