1 PRIMER ESO

 Continguts: presentació, avaluació, joc dels instruments, enquesta i classroom “Instrument preferit” Tasca avaluable

 

  Presentació

En aquest curs es treballaran tres blocs temàtics a banda de practicar un instrument musical (caldrà fer la pràctica de l’ instrument a casa però ja anirem parlant, perquè he pensat que podreu triar flauta, guitarra o un altre …ja que vull preparar un taller).
De moment veurem quins son els grans temes que formaran el recorregut del nostre curs musical:

PRIMER TRIMESTRE: L’apassionant món dels instruments musicals.
SEGON TRIMESTRE: La partitura, llenguatge secret dels músics
TERCER TRIMESTRE: El do de la veu.

COM S’ AVALUARÀ?

S’ avalua de forma “avaluació contínua”. Anirem fent diverses activitats durant el curs, us aniré dient quines són avaluables, no us preocupeu. Les tasques avaluables les haureu d’anar penjant al vostre Espai virtual de treball.

Allà us aniré posant les correccions pertinents i les notes que aneu tenint.

 

1-JOC DELS INSTRUMENTS

A continuació i per tal d’ obrir boca,  he preparat     un petit joc per veure que saps sobre els instruments. És un treball en equip en el qual ja podeu guanyar els vostres primers 5 punts. Podeu consultar l’ ordinador, entre vosaltres etc.

Farem equips, teniu dos o tres minuts per a respondre les preguntes entre els membres del vostre grup. Apunteu les respostes en un paper .A la pissarra i entre tots respondrem les preguntes correctes. La correció la fareu entre vosaltres un cop sabeu bé les respostes correctes

JOC  –> CLICA AQUÍ

2- ENQUESTA: QUINS SÓN ELS TEUS GUSTOS I EXPERIÈNCIES MUSICALS?

Aquí es publicarà el resum dels gustos dels nostres alumnes de 1er de la ESO i posarem unes quantes peces musicals seleccionades per sorteig per compartir allò que sentim. Respondràs anònimament al seguent qüestionari:
https://forms.gle/Sq5XpA7SxjZWNqgq6

3- Entra al classroom i contesta la pregunta: Quin és el teu instrument preferit? I perquè?

CODI CLASSROOM 1A:

http://rm6memo

CODI CLASSROOM 1B

 

http://yxginas