Requetetxec és un material didàctic pensat per donar a conèixer els instruments i grups instrumentals dels Països Catalans a l’alumnat d’educació primària.
Està format per divuit unitats didàctiques que presenten de manera visual i auditiva els nostres instruments i conjunts instrumentals, els contextos on actuen i la música que toquen.
El material consta de fitxes fotocopiables per a l’alumnat, un llibre del mestre, tres discos compactes amb audicions, i un CD-ROM.
Tot és pot descarregar des d’aquesta pàgina.

Aquests materials han estat elaborats per Maria Antònia Pujol i Josep Maria Mayol.

Aquest article ha estat publicat en audició, General, tradicional. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a REQUETETXEC. Descobrim els instruments i grups instrumentals dels Països Catalans

1. Cesc Balsells diu:

Hola,
    Sóc mestre de música d’una escola pública i m’agradaria saber on es por aconseguir els cd’s de Requetetxec.

Gràcies

• msegarr1 diu:

Si navegues per aquesta adreça trobaràs tots els fitxers de so. Jo me’ls he descarregat i m’he fet els CDs
      Hi ha aplicacions informàtiques (addons del firefox) que et permeten descarregar els mp3 de cop, des de la pàgina web (DownThemAll! )