CONTINGUTS DE MÚSICA EN LLIBRES EDITATS. Currículum LOE. a) Escoltar i comprendre:
1r d’ESO | 3r d’ESO | 4t d’ESO (optativa) |
Audició | ||
Repertori vocal | ||
Repertori instrumental | ||
Elements significatius del llenguatge musical:– Melodia.– Harmonia– Ritme– Timbre– Textura | ||
Classificació de la veu | ||
Classificació dels instruments | ||
Comprensió i valoració d’obres i pràctiques musicals. | ||
Expressió raonada d’opinions i judicis musicals. | ||
Interès per obres i estils musicals diversos. | ||
Estils musicals i societat |
b) Interpretar i crear:
1r d’ESO | 3r d’ESO | 4t d’ESO (optativa) |
Interpretació vocal | ||
Interpretació instrumental | ||
Dansa | ||
Improvisació i procés creatiu | ||
Tècniques creatives | ||
Tècniques interpretatives. | ||
Lectura musical. | ||
Pràctica musical: assaig, interpretació. | ||
TIC i música |
c) Dimensió social i cultural:
1r d’ESO | 3r d’ESO | 4t d’ESO (optativa) |
Coneixement del patrimoni musical català | ||
Coneixement del patrimoni musical del món. | ||
Recerca d’informació musical. | ||
Música en el seu entorn. | ||
Música i cinema, teatre, media, publicitat, videojocs i la indústria cultural. | ||
Vocabulari musical. | ||
Valoració de la música. | ||
Recursos TIC |
d) Transversalitat de l’assignatura de música
1r d’ESO | 3r d’ESO | 4t d’ESO (optativa) |
Amb Matemàtiques | ||
Amb Física | ||
Amb Educació Física | ||
Amb Visual i Plàstica | ||
Amb Ciències socials. | ||
Amb Llengües. |