Quan arriba CARNESTOLTES ens agafa sempre en el decurs del segon trimestre. mai hi ha prou temps. Ens calen eines i recursos per a optimitzar el nostre temps i el de l’alumnat, cal compaginar la feina del dia a dia amb aquestes celebracions.
Us presento aquestes màscares , són senzilles i es poden treballar a matemàtiques dins el contingut de simetries i a plàstica, que cada nen i nena ho pinti amb colors ben vius, amb ceres i una mica de purpurina per sobre , també amb forces coloraines.
Podem desenvolupar la creativitat i podem inventar-nos unes màscares d’estil modernista, inspirades en els vitralls d’aquesta tendència. Els temes poden ser molts : els planetes, climatologia, els còmics….
És un treball senzill i a la vegada molt motivador , els nens i nenes saben que decoren la seva escola, sempre els agrada veure els seus treballs penjats i que l’escola respiri un tó alegre, festiu i a la vegada implica un ordre, uns murals sempre llueixen i sobretot, cal anar renovant.