RODOLINS

Al lavabo obre l’aixeta i renta’t les mans,
Però després no t’oblidis de tornar-la a tancar.

Al passadís no es pot cridar ni cantar,
o si no al despatx de la directora acabaràs.

Al passadís no corris o a l’hospital acabaràs,
i si això se t’oblida, allà altre cop tornaràs.

Al lavabo tira de la cadena, així els faràs més fàcil
el treball a les dones de fer feina.

Al lavabo no llencis aigua al terra i si rellisques,
fes cara bona a les conseqüències.

Al passadís no jugaràs, si t’enxampen,
la llum del pati no veuràs.

Animal Fantàstic

El meu animal fantàstic es diu Pefococell. Viu als grans prats verds i humits de Galícia. Té cap de foca, el tronc  es de gos, té les potes d’un ocell i la cua de peix. Menja espaguetis, amanida i Nestea. Li agrada llegir, caçar petits animals, cantar, ballar, saltar i anar a veure a la seva familia a Anglaterra. És molt sensible a la calor del sol i necessita viure a llocs freds i humits.

LES VACANCES DE NADAL

Després de que acabés l’escola, el dia de Nadal, a la nit, vam fer el sopar a casa meva i van venir els meus avis, tiets i cosins. Quan vam acabar de menjar, ens van donar els regals, després vam jugar a un joc de la veritat molt divertit i vam explotar globus de colors.El dia de Cap d’any, van venir només els meus avis. Veiem la televisió i estàvem preparats cadascú amb el nostre raïm. Seguidament, poc després, vam donar la benvinguda al 2009. Els meus pares i avis van brindar amb cava, i jo i la meva germana amb un refresc. Vam estar mirant un programa de televisió dels millors èxits del 2008 una estona, després van marxar.El dia de Reis, ens vam llevar d’hora, pels nervis de veure que ens havien regalat i per anar a casa de la meva àvia a veure que els havien regalat als meus avis i cosins. Em van agradar molt els regals; una de les coses que em van regalar va ser un mp4.

Fins l’any que bé!!!

Hola a tots i totes!!

Desde el meu bloc m’acomiado de vosaltres, però no patiu, l’any que ve torno a ser aquí.

L’any que bé, el meu bloc tornarà a funcionar i hi hauran noves imtages i altres coses.

Us desitgo molt Bon Nadal a tots i totes i Feliç Any Nou 2009!!

Us convido al concert de nadal:

El próxim divendres dia 19 de Desembre us convidem els alumnes del Ceip Marià Galí al concert de Nadal que farem com cada any.

Pel matí cantaren els nens i nenes més petits, després cantarem nosaltres, de 1er fins a 6è.

Us esperem a tots i totes!!!

Bon Nadal i Feliç Any Nou 2.009!!