PROJECTE COMPARTIT DELS ROMANS.

Un any més, hem realitzat el projecte compartit amb tres centres de Girona: l’institut Bosc de la Coma d’Olot, l’institut Brugulat de Banyoles i l’institut Pedró de l’Escala. Les dinàmiques professores de cultura clàssica han donat suport a aquesta iniciativa i els alumnes de segon cicle d’ESO i batxillerat han pogut participar activament en les visites de la Via Annia (Sant Salvador de Bianya, la Garrotxa) i les ruines d’Empúries. En tots dos llocs els alumnes van fer activitats acadèmiques i lúdiques, podent aprofundir la vida dels nostres avantpassats els Romans.

HA CAIGUT EL PRISMA DE CASTELLFOLLIT!!

Feia 29 anys que una de les activitats del Camp d’aprenentatge de la Garrotxa era la visita de Castellfollit de la Roca i la visualització d’aquest prisma que estava enclavat en la paret de la cinglera… Aquests darrers dies de vent, ens ha caigut i ara ja no el podem veure!!! Us posem una foto perquè el recordeu aquells que l’havíeu localitzat amb els binocles…

Foto: Joan Vila -Escola Pia Olot.

QUÈ ENS EXPLIQUEN LES ROQUES?

Estem preparant un nou itinerari pel curs que ve… què ens expliquen les roques del volcà Montolivet en comparació a la muntanya Pelada, que és la seva veïna!!!!

Prepareu-vos per descobrir la diferènica entre un volcà i una muntanya… Quin material el formen?, Quina vegetació els recobreix? Què ha passat amb els anys? Qui  va ser primer?… Què hi fa una torre a dalt?…. Vaja que no s’acaben mai les preguntes….