1.      En general, com valores els teus coneixements informàtics?

  Escassos  x Suficients   Bons   Excel·lents

 2.      En quin entorn treballes habitualment, Windows, Mac o Linux? windows3.      Saps crear i esborrar carpetes? si4.      Saps crear accessos directes?si       5.      Saps utilitzar les eines de cerca de documents i carpetes a l’ordinador?si 6.      Acostumes a treballar amb diverses finestres simultàniament? no7.      Coneixes alguna espai web per compartir arxius?si 8.      A més d’XTEC, tens altres comptes de correu (Yahoo, Gmail, Hotmail…)?  si9.      Com acostumes a consultar el teu correu? Amb un gestor tipus Outlook, Thunderbird, Eudora, Entourage… o via web?  via web10.   Saps adjuntar fitxers a un missatge de correu? si11.   Saps  crear grups a la teva llista de contactes? si12.  Tens experiència –com a estudiant o com a docent- en entorns virtuals d’aprenentatge (Educampus, Moodle)?

 una mica

13.   Has visitat algun bloc? En cas afirmatiu, escriu l’adreça o les adreces. si de diverses arees d’interès14.   Has afegit comentaris en un bloc? si15.   Has creat mai un bloc (Blogger, XTECBlocs…)? En cas afirmatiu, indica’ns l’adreça. no16.   Has intervingut alguna vegada en un fòrum virtual o en una llista de distribució de notícies per correu? En cas afirmatiu, ens pots explicar alguns detalls.   si17.   Saps què és un xat? Has participat alguna vegada en un xat? si18.  Has treballat amb un canó de projecció a les teves classes? Amb quins objectius? si19.  Has fet treballar els teus alumnes amb els ordinadors a la classe? Descriu breument la teva experiència. no20.  Tens experiència en la creació de materials didàctics?  si21.  Tens experiencia en la creació de materials didàctics digitals? si i no22.  Segons el teu parer, quines característiques han de tenir els materials didàctics de qualitat?

 adequats a l’entorn i als objectius, fàcils d’actualitzar

23.   Quins tipus de materials didàctics t’agradaria crear en acabar el curs?  un blog on penjar imatges, noticies, filmacions i escrits interactiusObservacions i comentaris.

ho trobo molt interessant com a punt de trobada de gent amb interessos comuns

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *