no t’ho perdis

Aquesta proposta es una invitació a que els alumnes del batxillerat artístic-escènic del IES S. Sobrequés de Girona coneguin aquest blog i a que s’acostumin a participar setmanalment en els comentaris i en la tramesa d’informació d’activitats, espectacles, músiques, exposicions, o qualsevol dada que pugui ser d’interés per a completar la seva formació artística o humana

Preten ser com una guia de l’oci selectiva, adaptada als interessos i context dels estudiants de batxillerat i a la vegada un espai de trobada i debat

moviblog, perquè?

moviblog neix amb el desitg d’unir gent que tingui en comú l’interés pel moviment humà.

Pretenem que tothom que es senti proper a alguna de les quatre àrees (art, salut, natura i educació) que ens interessen pugui dir la seva.

Volem que aquest nou recurs que neix des d’una vessant educativa s’estengui entre els alumnes i que continui essent utilitzat més enlla dels estudis al centre, servint d’aquesta manera de pont i de punt de trobada, molt més enriquidor, entre diferents generacions d’alumnes o de visitants  que tinguin en comú aficions i interessos

1.      En general, com valores els teus coneixements informàtics?

Escassos  x Suficients   Bons   Excel·lents

2.      En quin entorn treballes habitualment, Windows, Mac o Linux? windows3.      Saps crear i esborrar carpetes? si4.      Saps crear accessos directes?si       5.      Saps utilitzar les eines de cerca de documents i carpetes a l’ordinador?si 6.      Acostumes a treballar amb diverses finestres simultàniament? no7.      Coneixes alguna espai web per compartir arxius?si 8.      A més d’XTEC, tens altres comptes de correu (Yahoo, Gmail, Hotmail…)?  si9.      Com acostumes a consultar el teu correu? Amb un gestor tipus Outlook, Thunderbird, Eudora, Entourage… o via web?  via web10.   Saps adjuntar fitxers a un missatge de correu? si11.   Saps  crear grups a la teva llista de contactes? si12.  Tens experiència –com a estudiant o com a docent- en entorns virtuals d’aprenentatge (Educampus, Moodle)?

una mica

13.   Has visitat algun bloc? En cas afirmatiu, escriu l’adreça o les adreces. si de diverses arees d’interès14.   Has afegit comentaris en un bloc? si15.   Has creat mai un bloc (Blogger, XTECBlocs…)? En cas afirmatiu, indica’ns l’adreça. no16.   Has intervingut alguna vegada en un fòrum virtual o en una llista de distribució de notícies per correu? En cas afirmatiu, ens pots explicar alguns detalls.   si17.   Saps què és un xat? Has participat alguna vegada en un xat? si18.  Has treballat amb un canó de projecció a les teves classes? Amb quins objectius? si19.  Has fet treballar els teus alumnes amb els ordinadors a la classe? Descriu breument la teva experiència. no20.  Tens experiència en la creació de materials didàctics?  si21.  Tens experiencia en la creació de materials didàctics digitals? si i no22.  Segons el teu parer, quines característiques han de tenir els materials didàctics de qualitat?

adequats a l’entorn i als objectius, fàcils d’actualitzar

23.   Quins tipus de materials didàctics t’agradaria crear en acabar el curs?  un blog on penjar imatges, noticies, filmacions i escrits interactiusObservacions i comentaris.

ho trobo molt interessant com a punt de trobada de gent amb interessos comuns

visita al blog de música carmemiro.blogspot.com/

es tracta d’un blog bastan actiu, publica bastan sovint, en quant a l’edició d’articles de titol bastan descriptius breus i fàcils de seguir, també hi ha imatges i hipervincles,

quant a les visites , em sembla que no es gaire frequentat quant  a comentaris en canvi la autora els respon