Física i química amb Moodle
Són paraules del seu autor, Rafael Barrachina
dimecres, 19 juliol de 2006
Després de descobrir fa aproximadament 1 any aquesta meravella d’eina que és Moodle, de 2 cursos fascinants sobre el tema (gràcies al Joan Queralt i al Jordi Perales per formar-me) i d’una aplicació immediata en el centre on treballo vaig decidir presentar un projecte a les llicències d’estudi retribuïdes per a fer un estudi del funcionament de la Física de Batxillerat realitzada íntegrament amb Moodle, sense haver d’agafar un guix…….
dilluns, 19 febrer de 2007 Des què vaig començar a fer servir Moodle he volgut realitzar un curs forçar complet del temari de Física de Batxillerat. Per manca de temps encara no havia començat a penjar res, però avui m’he decidit. En el menú Moodle hi ha una pestanya que enllaça amb un Moodle 1.7 on hi ha els cursos de 1r i 2n de Batxillerat. La idea és que mica en mica es vagin fent grans a partir de la meva experiència a l’aula i la col·laboració de qualsevol persona. Estan fets amb llicència creative commons i per tant podeu fer-lo servir respectant les directrius de la llicència.
Curs:2006/07
Autor: Rafael Barrachina (rbarrach@xtec.cat)Referències del Moodle:
1rBATXFÍSICA http://phobos.xtec.cat/rbarrach/moodle/course/view.php?id=3
2n BATX FÍSICA http://phobos.xtec.cat/rbarrach/moodle/course/view.php?id=4
Per altra banda, Víctor Curcó Murillo, Fruit de la seva llicència d´estudis , el professor posa a disposició tres cursos d´àrea de fisica i química, concretament:
|
Física i química de 2n d’ESO |
Descripció: |
Curs per treballar els continguts relacionats amb Física i Química amb els alumnes de 2n d’ESO. El material està pensat per treballar-lo de manera semipresencial. |
Data: |
novembre 2006 |
|
Física i química de 4t d’ESO |
Descripció: |
Curs De física i química per a 4t d’ESO. |
Data: |
novembre 2006 |
|
Física de BTX |
Descripció: |
Curs De física i química per a batxillerat. |
Data: |
novembre 2006 |
Rafael, enhorabona per la feina fet!!!!!!
la física amb moodle és el futur. Així es motiven més els alumnes en l’aprenentatge i es més interactiu