Una CABRETA (titella) que ha aparegut a l’aula amb una carta. Diu que ens vol explicar un conte sobre la seva família. Però l’hem d’ajudar a buscar el conte per la classe, que es veu que amb les presses li ha caigut per aquí aprop.
Activitats inicials (ACTIVITAT 1):
- Com deu ser el conte? quines lletres tindrà el títol? hi haurà un dibuix d’una cabreta a la portada del conte? etc… Un cop trobat el conte….
- Explicació del conte oralment, per part de la mestra, amb el suport o no, del llibre.
- Explicació del conte oralment, per part de la mestra, amb el suport de la PDI.
- Busquem informació/imatges de les cabretes: com són? on viuen? què mengen? fan llet? i perquè no, també del llop, a l’0rdinador de l’aula o la PDI. Si cal també demanem ajuda a les famílies.
- Decidim instal·lar apps relacionades amb el conte o amb animals de la granja, a les tauletes de l’escola. La mestra prèviament haurà fet una cerca i una selecció de les possibles apps.




