L’enigma

Aquí és on volem que les vostres neurones s’entrenin. De tant en tant trobareu un enigma. El primer que n’encerti 5 té premi, o sigui que……… a participar!!!!!!!!!!!!

Me sblmae uqe aropsé uan navo nmora: on mpcoatran sle rosepstes bma flates d’ aotrorgifa!!!!!!!!!!!!

1 PUNT: HAMADY, GURDIP, BUBA

2 PUNTS: GERARD, ABDE, KAKU, HAMZA

4 PUNTS: BRAHIM,

5 PUNTS I GUANYADOR: NIL

Avui, 17 de novembre, ens traslladem. Com que aquest apartat té tan d’èxit, hem d’anar a un lloc amb més espai. Trobareu un nou blog

” Neurones en acció”, al mateix lloc on hi ha l’Endavant.

En Nil es queda amb 0 punts després de proclamar-se guanyador. Ara n’haurà d’aconseguir 10 per tornar a guanyar. Els altres conserveu els punts que teniu fins ara.
CONTINUA LA CURSA A NEURONES EN ACCIÓ!

17.Hi havia una vegada una noieta molt bonica i molt espavilada que tenia dos pretendents. No sabia quin escollir, donat que ambdos eren elegants, amables i tendres. Però ella no en feia prou: volia saber quin era el més espavilat. Per això els va dir:
” Cadascun de vosaltres té un cavall. Em casaré amb el que tingui el cavall més lent”.
Com ho faran per demostrar quin és?

16. Què és?

que es 2

15. Endevina el que has d’endevinar

14. Què és?

dibujo.JPG

Tinc mal de cap: per avui prou d’enigmes!

13. Què diu?

Dita

Punts de l’enigma 13 repartits: Hamza, Buba, Kaku i Gurdip!

“Més val boig conegut que savi per conèixer”

12.

Si en tens, no en vols … però les cerques.

11. On és?

Nilllllllll, t’haurem de tapar la boca, posar cera a les orelles i una vena als ulls!!!!!!!! A veure si així et neutralitzem!!!!!

Abde: felicitats pel teu primer punt.

10. Endevina, endevinalla………..

Cerca’m a l’estiu

si a cas em vols veure,

també prop del riu

em trobaràs sempre.

9. Com es banyen???????

8.

Un dimoni deixa a la seva presonera en una clariana del bosc des d’on surten dos camins. A cada camí hi ha un guardià. Un sempre diu la veritat i l’altre sempre menteix. Un dels camins porta a la llibertat, l’altre a una mort terrible i segura. El dimoni li diu a la noia que ella mateixa decidirà el seu futur, que trii un dels camins per sortir del bosc. Però li dóna una última oportunitat: pot fer una pregunta a un dels guardians. Ella no sap quin és el mentider i quin és el que diu la veritat. Pot escapar-se d’una manera segura?

7. Quina lletra falta?

U D T

Q C S

S V _

Guanyador últim enigma: en Kaku!

6. Què és això?????????

fotografia enigma 1

5.Tornant de la platja, un pare amb el seu fill tenen un accident de cotxe. El pare mor a l’acte, però les ambulàncies arriben a temps de salvar el nen. El porten a urgències. Però la persona que rep el nen a l’hospital, en veure’l, s’exclama:

– No puc pas operar aquest nen : és el meu fill!!

4. A aquest ritme, se m’acabaran els enigmes!!!!!!!! A veure com us va aquest:

Fer l'ullet

3. ENDEVINA DE QUIN LLOC SÓN LES FOTOGRAFIES

2.

QUIN ANIMAL MENJA AMB LA CUA?

1.

Ets un espia i vols infiltrar-te en una reunió de l’enemic. Però per entrar a la sala necessites una contrasenya que no coneixes. Així que t’amagues una estona a prop de la porta i et dediques a observar i escoltar a tothom qui va entrant. Arriba el primer i truca. “6” li demanen. Ell respon: “3”. “Endavant”. Sembla fàcil. Esperes al segon per estar segur. Quan arriba li demanen “8”, i ell respon “4”. “Passa”. Arriba un altre de seguida i s’escolta “14”, i ell respon “7”. Ara ja resulta evident. Molt segur de tu mateix, arribes a la porta i escoltes “10”. Respons d’immediat “5”. Et diuen “NO ÉS CORRECTE” i et fan presoner. Què ha sortit malament?

124 thoughts on “L’enigma

1. l´enigma

Nois li esteu donant una feinada a la Gemma! que fins i tot ja té mal de cap! Gemma molt bona la foto je je.

Vinga nois que ja esteu a la recta final dels 5 puntets ” heu de fer l´últim “sprint” i esmorça je je.
    Molt bé sou els “reis” de les endevinalles.

Enhorabona a tots.
    ecolo

2. gcarrer1 Post author

nIL, ENCERTAT EL DE LA NOIETA ESPAVILADA. JA TENS 5 PUNTS I ET PROCLAMES EL PRIMER GUANYADOR!!!!
    No has encertat el de la fotografia… continua rumiant!