Què li passa a l’ensenyament?

Últimament a tot arreu es parla d’ensenyament, sembla que tot vagi malament. També hi ha convocada una vaga de professors pel dia 13 i una d’alumnes pel dia 20.

Què és el que va tan malament? Per què? Què caldRia fer?

DIGUEU-HI LA VOSTRA!

7 thoughts on “Què li passa a l’ensenyament?

  1. mati

    A l’ensenyament hi ha dues parts: els educadors i els alumnes; i hi ha dues problemàtiques l’empresa pública i la família. Hi ha molts factors que influeixen a com som actualment però penso que la privatització de l’ensenyament (com empresa contractada pel govern) i un control més familiar a primària ajudaria molt a millorar la situació educativa en general.

  2. mariam

    caldria fer una mica de descans perque sempre estarse dret ba molt malament pot teniir mal de esquena set cansa la ma i etc….

  3. @bd€

    a mi no em sembla que vagi tan bé perquè hi ha molts alunes
    que desaprofiten aquesta ocasió tan importan per tenir estudis
    per poder trovar una bona feina.

  4. gcarrer1 Post author

    A mi em sembla que hi ha moltíssimes coses que es poden millorar però que tampoc estem tan malament, no??????
    Aniria tot més bé si tots els nois estudiéssiu més?

  5. @bd€

    jo crec els alumnes fan la baga només per no venir a classe i no tindria que se aixi que se així tampoc crec que passi res per aquesta baga.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *