Monthly Archives: November 2012

Lliçons de la Càtedra de M.Àngels Anglada

L’equip ICE de Cultura Clàssica de Girona, en col·laboració amb la Càtedra M.Àngels Anglada de la UdG, va organitzar l’estiu passat unes jornades per homenatjar la professora Dolors Condom, vint anys després de la seva jubilació.

Us presentem aquí els enllaços per tal de gaudir de les seves experiències didàctiques i que les seves lliçons ens arribin a tots.

1. Primera lliçó a càrrec de la professora Dolors Condom sobre la traducció dels clàssics llatins i l’experiència de traduir, en el marc de l’activitat ‘Dolors Condom a les Lliçons de la Càtedra M. Àngels Anglada de Patrimoni Literari’ celebrada a Girona els dies 2 a 5 de juliol de 2012.

http://hdl.handle.net/10256.1/2626

2. Segona lliçó a càrrec de la professora Dolors Condom sobre el Diccionari, en el marc de l’activitat ‘Dolors Condom a les Lliçons de la Càtedra M. Àngels Anglada de Patrimoni Literari’ celebrada a Girona els dies 2 a 5 de juliol de 2012.

http://hdl.handle.net/10256.1/2629
3. Tercera lliçó a càrrec de la professora Dolors Condom sobre la docència del Llatí i el llibre de text, en el marc de l’activitat ‘Dolors Condom a les Lliçons de la Càtedra M. Àngels Anglada de Patrimoni Literari’ celebrada a Girona els dies 2 a 5 de juliol de 2012. Hi participen: Dolors Bosch, Carme Renedo, Miquel Àngel Ruiz, Miquel Güell, Elena Serra i Mercè Saurina.
http://hdl.handle.net/10256.1/2632
4. Quarta i última lliçó a càrrec de la professora Dolors Condom que parla sobre la presència del poeta Horaci a Girona, en el marc de l’activitat ‘Dolors Condom a les Lliçons de la Càtedra M. Àngels Anglada de Patrimoni Literari’ celebrada a Girona els dies 2 a 5 de juliol de 2012.
http://hdl.handle.net/10256.1/2635

 

Concurs Odissea

De nou durant aquest curs es durà a terme el concurs Odissea a Catalunya. El concurs es desenvoluparà entre els alumnes que cursen assignatures de temàtica clàssica (llatí, grec, cultura clàssica) pertanyents a qualsevol dels centres oficials d’Ensenyament Secundari de Catalunya.
Enguany es desenvoluparà durant la primera setmana del mes de febrer, la inscripció estarà oberta a partir del 8 de gener.
Aquest concurs es farà simultàniament a Galícia, València i altres comunitats autònomes.
El Concurs Odissea és convocat per l’Associació de Professors de Llengües Clàssiques (APLEC).