Acollida d’alumnes francesos a l’Institut de l’Ebre

Dins del marc d’Internacionalització de l’Institut de l’Ebre, 2 alumnes del Lycée Pierre Desgranges d’Andrézieux de França s’han incorporat a 2 empreses de les Terres de l’Ebre per realitzar la seva estada de pràctiques. Els alumnes, que estan cursant estudis de manteniment d’instal·lacions de telecomunicacions i manteniment elèctric, realitzaran la fase de pràctiques durant el mes de maig gràcies a les empreses Canal Terres de l’Ebre i Jabil, respectivament.

Pel fet de viure en un entorn de treball en un altre país, els estudiants no només tenen l’oportunitat d’aprendre altres metodologies i altres tècniques de treball, sinó que a més augmenta la seva autonomia personal, millora la competència lingüística i social i s’enriqueix el seu bagatge cultural. Tot plegat aporta un valor afegit al seu Currículum Vitae, que facilita la inserció al món laboral.

Esperem que tinguin una bona estada a les nostres terres i que s’enduguin una experiència que els acompanyi durant la resta de la seva trajectòria professional.

 

Aquest article ha estat publicat en General, Latest News. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *