Unes vacances inoblidables

Aquestes vacances d’estiu he viatjat un munt! M’encanta viatjar! He anat a un parc d’atraccions, també he anat a la piscina moltíssimes vegades, he tornat a anar a Granada, Almeria i més! Però el que més m’ha agradat és veure a la meva família!

Vaig sortir de España! He anat a França amb el meu pare i la meva germana. M’ho he passat pipa!Abans del viatge de frança vaig anar a un parc d’atraccions! M’ha agradat molt anar al parc d’atraccions que es diu port aventura, he anat amb la meva cosina, el meu tio, el meu pare, la meva germana i jo, m’he muntat a les muntanyes russes més fortes d’allà! Maregen però jo vaig repetir moltíssimes vegades! Havia vist molts espectacles i el que més em va agradar va ser un de bombolles, m’encanten les bombolles! Es ficava l’home dins de la bombolla! Vaig anar a l laberint dels miralls i vaig poder sortir! Va ser super divertit!

A Granada hi havia la meva tieta i el meu iaio, vam anar a casa de la meva tieta i li vaig donar moltes abraçades perquè no la veig sovint, el meu iaio viu a Almeria estan a 1h aproximadament de camí fins Granada, ens vam quedar una setmana allà a Andalucia i per últim vaig anar a Salou amb la meva mare.

En aquests poquets dies vam fer de tot! Aquests dies han estat espectaculars!

Escrit per: Lucia Nemesio 6èC

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *