LA VIDA DE SELENE A CATALUNYA.

Em dic Selene i tinc 12 anys . Vaix néixer a Menorca a un poble que es diu Maò. Ara visc a Montgat (Catalunya).Vinc d’ Asturias. De la Vall de Turo  d’un poble que es diu Villandio. És un poble  poc poblat d’unes 10 o 15 persones. Es troba a la muntanya,  hi ha molts  prats i porcs  senglars. Els nens juguen amb bicicleta pels carrers,  sense perill . Els nens són molts diferents.

A Montgat visc  amb el meu pare, amb la meva mare i el meu germà.

Jo sóc baixa i tinc els cabells llargs i castanys i els ulls verds. Faig a 1r d’ESO a l’IES Thalassa. El meu germà té 8 anys però el 6 de gener en farà 9. La meva mare té 40 anys i treballa a casa. El meu pare té 36 anys i treballa de peó un una obra lluny d’aquí. Tinc molts  cosins però viuen a Menorca. Tinc una àvia a Córdoba i un avi i una àvia  a Menorca. Al maig tindré  un  cosí o una cosina.

Leave a Reply