Em dic Selene i tinc 12 anys . Vaix néixer a Menorca a un poble que es diu Maò. Ara visc a Montgat (Catalunya).Vinc d’ Asturias. De la Vall de Turo d’un poble que es diu Villandio. És un poble poc poblat d’unes 10 o 15 persones. Es troba a la muntanya, hi ha molts prats i porcs senglars. Els nens juguen amb bicicleta pels carrers, sense perill . Els nens són molts diferents.
A Montgat visc amb el meu pare, amb la meva mare i el meu germà.
Jo sóc baixa i tinc els cabells llargs i castanys i els ulls verds. Faig a 1r d’ESO a l’IES Thalassa. El meu germà té 8 anys però el 6 de gener en farà 9. La meva mare té 40 anys i treballa a casa. El meu pare té 36 anys i treballa de peó un una obra lluny d’aquí. Tinc molts cosins però viuen a Menorca. Tinc una àvia a Córdoba i un avi i una àvia a Menorca. Al maig tindré un cosí o una cosina.