HEM ESTAT TREBALLANT LA RELACIÓ ENTRE ELS NÚMEROS I LA QUANTITAT FINS EL 4.
I HO HEM FET A PARTIR D’UN MATERIAL MOLT INTERESSANT I MOLT VISUAL: UNA CATIFA QUE ENS PERMET TREBALLAR DE FORMA MANIPULATIVA AMB DIFERENTS ELEMENTS QUE TENIM A L’AULA, COM ARA PECES DE CONSTRUCCIÓ, COTXES, ANIMALS DE JOGUINA, BOTONS…
ENS HO PASSEM MOLT BÉ I ESTEM APRENENT MOLTÍSSIM!!
DINS DE CADA CERCLE HI HA UNA LLETRA. LES HEM OBSERVAT TOTES, HEM DIT EL SEU NOM I EL SO QUE FAN. HEM COL·LOCAT EL CARTELLET AMB EL NOSTRE NOM DINS DEL CERCLE ON HI HA LA NOSTRA LLETRA INICIAL.
HEM ESTAT TREBALLANT LES SERIACIONS DE DOS ELEMENTS AMB DIFERENTS MATERIALS!
EN UN RACÓ HEM FET SERVIR EL MATERIAL DELS MULTILINKS, QUE SÓN UNES PECES CÚBIQUES DE COLORS QUE S’ENCAIXEN. EN UN ALTRE HEM FET SERVIR UNS NINOS DE COLORS DIFERENTS. I EN EL DARRER HEM FET SERVIR PECES PER ENFILAR, TAMBÉ DE COLORS DIFERENTS.
TENIM MOLTES GANES D’APRENDRE A ESCRIURE EL NOSTRE NOM. PER AIXÒ, A PART D’EXPERIMENTAR AMB EL TRAÇ, HEM ESTAT CONFEGINT LES LLETRES DEL NOSTRE NOM AMB MATERIAL VARIAT.
EN UN RACÓ HO HEM FET AMB LLETRES MAGNÈTIQUES, EN UN ALTRE AMB PINCES I EN EL DARRER PODÍEM JUGAR DE FORMA LLIURE.
EN TENIM UNA DE PETITA, UNA DE MITJANA I UNA DE GRAN
DESPRÉS DE PARLAR-NE ENTRE TOTS I DE FER-NOS DIFERENTS PREGUNTES, HEM POGUT COMPROVAR-HO NOSALTRES MATEIXOS: ENS HEM FICAT DINS LES CAIXES I HEM COMPTAT QUANTS NENS I NENES HI CABEN.