A LES SESSIONS DE TRAÇ I RACONS MATEMÀTICS TREBALLEM AMB GRUP REDUÏT I FEM SERVIR DIFERENTS MATERIALS.
AMB EL TRAÇ FOMENTEM EL TREBALL PREVI A L’ESCRIPTURA, TOT REALITZAT DIVERSOS GRAFISMES AMB DIFERENTS TÈCNIQUES.
I EN ELS RACONS MATEMÀTICS TREBALLEM DIFERENTS CONTINGUTS DE MANERA MANIPULATIVA: SERIACIONS, ORIENTACIÓ ESPACIAL, COMPTATGE, GRAFIA DELS NOMBRES, SEQÜÈNCIES…
UNA DE LES ACTIVITATS QUE HEM INICIAT A P5 PER POTENCIAR EL GUST PER LA LECTURA ÉS LA DE PADRINS I FILLOLS.
CADA DIVENDRES, ELS NENS I NENES DE P5 I 6È ESPEREN IMPACIENTS QUE ARRIBI LA TARDA PER PODER-SE RETROBAR AMB EL SEU PADRÍ I FILLOL, RESPECTIVAMENT.
EL NEN/A GRAN AJUDA AL PETIT A INICIAR-SE EN LA LECTURA I ENTRE ELLS S’ESTABLEIX UN VINCLE QUE VA MÉS ENLLÀ DE L’ESTONA DE LECTURA, DEL CONTE O DEL JOC.
AQUÍ EN TENIU UNA PINZELLADA D’AQUESTS MOMENTS TAN MÀGICS:
COM JA VAM INICIAR A P4, CONTINUEM ANANT A DOS ESPAIS QUE ENS AGRADEN MOLT: L’ESPAI DE LLUM I LES TAULES D’EXPERIMENTACIÓ.
MENTRE MIG GRUP EXPERIMENTA AMB LES QUALITATS DE DIFERENTS ELEMENTS A L’ESPAI DE LLUM I FOSCOR, L’ALTRE MIG GRUP VA A LES TAULES D’EXPERIMENTACIÓ A MANIPULAR I INVESTIGAR LES PROPIETATS DE DIVERSOS MATERIALS.
CLIQUEU A LA IMATGE I VEUREU QUÈ BÉ ENS HO PASSEM EXPERIMENTANT:
AL LLARG D’AQUEST PRIMER TRIMESTRE, HEM MANIPULAT I HEM CREAT FENT SERVIR DIFERENTS MATERIALS: FANG, PINTURA, PLASTILINA, PAPERS DE COLORS, PAPERS DE DIARI, GOMETS, FULLES, AQUAREL·LES I CERES.
AMB LA NOSTRA CREATIVITAT I IMAGINACIÓ, ELS RESULTATS HAN ESTAT ESPECTACULARS.
SI CLIQUEU A LA IMATGE, PODREU VEURE TOT EL PROCÉS: