EL DRAC NYAM NYAM

hOLA DE NOU A TOTS!! EL PASSAT 11 DE DESEMBRE, L’ARTUR, ENS VA RECORDAR “LA LLEGENDA DE SANT JORDI”. EL MÉS CURIÓS DE TOT, VA ESTAR, QUE ENS VA PORTAR UNA MICA ENGANYATS!!
ENS EXPLICAVA “EL DRAC NYAM NYAM!” I QUAN VA ACABAR, VAM PODER VEURE QUE ERA LA LLEGENDA DE SANT JORDI.
ENS VA PORTAR UN DRAC, FET PER LA SEVA GERMANA I ELL, I ENS VA FER PASSAR UNA ESTONA MOLT DIVERTIDA.

A CONTINUACIÓ PODREU VEURE LES FOTOS.

roda de contes Artur

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *