Quart

SORTIDA A PINATAR

El passat 25 d’abril els alumnes de 4t vam realitzar una sortida a Pinatar. Va ser una gran experiència per a ells, en la qual van gaudir de noves activitats en la naturalesa, destacant un circuit que estava muntat entre els arbres.

LES DE LEONARDO

Els alumnes de 4t vam realitzar un taller anomenat “Les cúpules de Leonardo”. Aquest, consistia en realitzar una construcció col·lectiva d’una o més cúpules d’uns 4m de diàmetre i un metre d’alçada aproximadament.

Ens va encantar el taller, fins i tot vam ser tan ràpids que vam poder construir més d’una cúpula.

MAQUETES: ELS SENTITS

Hem treballat el projecte dels sentits i els sistema nerviós. Investigant, vam anar treballant el sentit del tacte, la vista, l’olfacte, gust i oïda. Quan ja vam recollir tota la informació que necessitavem, vam decidir plasmar el que havíem après en maquetes.

¡Esperem que us agradi!

BADAORIENTACIÓ

Com cada any, els alumnes de 4t vam anar a fer les curses d’orientació al Parc Turó Carig de Badalona.

Aquestes curses consistien en ccompletar un recorregut marcat en un mapa, passant per diferents fites/punts de control.

¡Ens ho vam passar molt bé!

Hotel d’insectes

Treballem les capacitats amb innovamat!

Aquest primer trimestre els alumnes de 4rt, ens estem inciant amb l’Innovamat, concretament estem aprenent a mesurar les capactitats, i que millor manera de fer-ho que manipulant amb l’aigua i amb diferents utensilis reciclats. Els alumnes han estat els protagonistes en tot moment del seu procès d’aprenentatge.

Ha estat una experiència emocionant!