Quart

MUSEU PICASSO “Un plat no és un plat”

El passat dia 4 de desembre els alumnes de quart vam anar al Museu Picasso de Barcelona a fer un taller titulat “un plat no és un plat”, on Picasso mitjançant la seva obra ens volia dir que qualsevol objecte quotidià es podia convertir en una obra d’art (un gerro, un plat, un dibuix, una cadira…). Després de la visita al museu vam realitzar la nostra “pròpia obra d’art”.

En acabar vam fer un petit tomb pel mercat del Born per veure les runes medievals i finalment anar a dinar al Parc de la Ciutadella a dinar i jugar. I com no fer-nos la típica foto davant del Mamut.

DECORACIÓ PASSADÍS (Tardor i Castanyada)

Amb motiu de la tardor i la festa de la castanyada, els alumnes del cicle mitjà hem elaborat unes fulles de cartolina amb diferents colors per tal de decorar el passadís. Han quedat molt boniques!!

Tot seguit hem aprofitat alguna sessió de plàstica per elaborar les nostres pròpies paperines per ficar les castanyes el dia de la castanyada. Mmmm…. estaven boníssimes!

Ah i com no… a la tarda sessió de cinema “El retorno de las brujas” de Disney.

Aquí teniu un petit recull.

UN FORAT AL MONEDER

Al mes d’octubre els alumnes de quart vam realitzat un taller focalitzat cap el mal ús que fem de determinades compres i aprendre a valorar allò que tenim i la veritable necessitat de comprar o no comprar.

Va ser molt divertit, entretingut i participatiu a l’hora que ens va fer reflexionar ja que en acabar la xerrada vam fer unes petites representacions realacionades amb tot el que havíem parlat.

L’HORT DEL PICASSO

Els alumnes de quart hem començat a treballar a l’hort de l’escola.

Primerament hem agut de conèixer algunes eines i saber identificar algunes de les llavors que plantarem (coliflors, col, bledes, pastanagues, enciam, pèsols, faves i raves).

El primer que hem fet ha estat preparar el terra per poder plantar, fer els cavallons i tot seguit plantar les llavors per finalment regar… Ara només ens cal esperar a que comenci tot a créixer.

LABORATORI DELS SENTITS (EL GUST)

A medi estem estudiant els sentits. Hem baixat al laboratori i amb un antifaç hem hagut de tastar diferents aliments, esbrinar quins eren, quin tipus de gust tenien i amb quina part de la llengua els notàvem més. La xocolata ens ha encantat però el cafè no tant!